Uygulamalar / Ozon Tedavisi

Ozon Tedavisi

Ozon aslında üç oksijen molekülünün birleşmesi ile ortaya çıkar. Bizim için son derece önemli olan Ozon gazının sağlığımızı artırıcı bir şekilde kullanılmasına Ozon Terapisi ya da Ozon Tedavisi denmektedir.

Ozon, vücudumuzda oksidatif strese yol açar ve vücudumuz tarafından bir tehdit olarak algılanır. Bu durumun sonucunda ise, Ozon Terapisi ile savunma sistemlerimiz uyarılarak antioksidan bir etki sağlanmış olur. Ozon Terapisi uygulanan bölge oksijen açısından zenginleşerek virüslerden arınmış olur.

Neden Ozon Terapisi?
Ozon Terapisi diğer bir deyişle Ozon Tedavisi, çok geniş bir skalada uygulama alanına sahiptir ve çeşitli hastalık ve rahatsızlıkların giderilmesi için uygulanmaktadır.

Ozon Terapisinin iyi geldiği durumlar ve etkileri:

-Enfeksiyonel hastalıklar
-Kronik kas yorgunluğu
-Uyku bozukluğu
-Dolaşım sistemi rahatsızlıkları
-Anti-Aging etki
-Bağışıklık Sistemi güçlendirme
-Viral hastalıklara karşı direnç
-Yüksek enerji

ÖNEMLİ NOT

Yüksek konsantrasyonlarda toksik etki göstermektedir. Bu yüzden, Ozon Terapisi  mutlaka  bir doktor tarafından uygulanmalıdır.

Hocamız Op. Dr. Fatih Gören tarafından uygulanan Ozon Terapisi randevunuzu almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Bize Ulaşın!

Uzun yıllar edindiğimiz tecrübeler, takip ettiğimiz bilimsel yayınlar ve kongrolerde edindiğimiz bilgilerle siz hastalarımıza, yeni, modern, gelişmiş, teknolojilerle en güncel tedaveleri uygulamaktayız.